Myynninohjaus ja asiakkuudenhallinta (CRM)

Kauppias nainen ja asiakkuudenhallinta crm järjestelmä

Ota haltuun koko myynnin ketju asiakashankinnasta myytävien artikkeleiden toimitukseen. Yhteydenotot kotisivuilta tallentuvat suoraan asiakkuudenhallintajärjestelmään (CRM) sekä sieltä tarjousten ja laskutuksen pohjaksi. Sähköinen viestintä, resurssikalenteri, asiakasrekisteri, kassajärjestelmä ja laskutusohjelma muodostavat tehokkaan kokonaisuuden liiketoimintasi tueksi.

Asiakkuudenhallintaa ja myyntiprosessia voidaan tehostaa ja yksinkertaistaa NetBaron Aurinkopalvelun® kokonaisvaltaisella myynninohjausjärjestelmällä. Kaikki tarpeelliset toiminnot saadaan tehtyä samassa järjestelmässä ja kerran kirjattuun tietoon pääsee nopeasti käsiksi milloin ja missä vain, millä päätelaitteella tahansa.

Yhteydenotot verkkosivuilta suoraan myynninohjausjärjestelmään

NetBaron Aurinkopalvelu®-sovellusperhe mahdollistaa kotisivu- ja yhteydenottolomakkeiden integroimisen myyntiyhteydenottojen ohjaamiseksi CRM-myynninohjausjärjestelmään. Voit yhdistää verkkokaupan, ajan- ja tilanvarausjärjestelmän samaan myynninohjauksen kokonaisuuteen. Lisäksi voit yhdistää kotisivulomakkeella tehdyt yhteydenotot suoraan asiakkuudenhallintajärjestelmään ja sieltä tarjouslaskentaan, tilauskäsittelyyn ja aina kirjanpitoon asti.

Tämä helpottaa yhteydenottojen hallintaa erityisesti, kun myynti tapahtuu usealla paikkakunnalla tai usean myyjän voimin. Lomakkeisto on aina muokattavissa ja räätälöitävissä jokaisen yrityksen perusmyyntitarpeita vastaavaksi.

Palaute-Baronin avulla lomakkeelle syötetty asiakastieto voidaan siirtää sähköisesti asiakasrekisteriin tai Kontakti-Baroniin jatkotoimenpiteitä varten mikäli asiakkaalle ollaan tekemässä tarjouksesta myyntitilausta.

Kontakti-Baronissa tiedot voivat olla henkilökohtaisia tai organisaation yhteisiä. Asiakkaiden yhteydenotoista voidaan muodostaa lokitiedostoja. Myynninohjauksen tueksi järjestelmään voidaan tallentaa oleellisia tietoja asiakkaan kanssa käytyjen keskusteluiden sisällöistä, tehdyistä toimenpiteistä, käytetystä työajasta ja seuraavan yhteydenoton ajankohdasta.

Seurantaa ja raportointia helpottaa, kun muodostaa jokaisesta yhteydenotosta oman lokitiedoston eli kontaktitapahtuman. Siten analysointi voidaan tehdä nopeasti mm. yhteydenottojen määrästä, henkilöistä tai yhteydenpidon ajankohdista.

Postituslistalle merkityille asiakaskontakteille saadaan tarvittaessa tulostettua nopeasti osoitetarrat postitusta varten.

Sähköinen viestintä

Tiedota nopeasti asiakkaillesi tekstiviestein tai sähköpostilla – voit lähettää henkilökohtaisia tai julkisia massapostituksia yrityksen puolesta Viesti-Baronilla. Viesti-Baron on sähköpostien ja tekstiviestien lähetysjärjestelmä, jolla voi lähettää henkilökohtaisten viestien lisäksi viestit myös suurille vastaanottajamäärille. Kaikki lähetetyt viestit jäävät arkistoon, joten niiden myöhempi hakeminen ja tarkastelu onnistuu helposti. Sovellusta pystytään käyttämään itsenäisesti tai suoraan muista sovelluksista.

Yrittäjä ja asiakkuudenhallinta järjestelmä crm mobiiliviestinnässä

Resurssikalenteri

Liittämällä omille kotisivuille valmiin lomakepohjan, toteutat täydellisen ajanvarausjärjestelmän esim. ravintolaan, kampaamoon tai huoltoon. Voit laajentaa ajanvaraustietojen siirtymistä ja yhdistymistä Outlook-, Office 365- ja Google-kalentereiden kanssa. Näin merkinnät eri kalentereissa ovat aina ajan tasalla kaikissa päätelaitteissa ja kulkevat mukanasi minne ja milloin vain.

Asiakkaalle luvattu tapaaminen, vahvistus, ilmoitus tai muistutus ei pääse unohtumaan!

Kalenterimerkinnästä tai varauksesta voidaan lähettää ajastetusti kutsut, muistutukset ja tiedottamiset, jotka vastaanottaja vahvistaa esim. tekstiviestillä takaisin järjestelmään.

Rajattomasti kalentereita

Ajan, tilan, loman tms. kalentereita voidaan luoda, hallita ja nimetä rajattomasti tarpeiden mukaan. Jokaiselle käyttäjälle annetaan henkilökohtaiset oikeudet kalentereiden lukemista, varaamista ja täyttämistä varten. Tämä mahdollistaa joustavan tavan hallita myös muiden kalentereita, joko kaikilla tai rajatuilla oikeuksilla. Pilvipalvelun ansiosta kalenterin käyttö onnistuu joustavasti milloin ja missä vain, millä laitteella tahansa.

Ilmoitusta voidaan käyttää tiedottamiseen, mikäli vastaanottajia on useita. Muistutus voidaan tehdä vastaavasti omalla viestillä haluttuna ajankohtana sähköpostilla tai tekstiviestinä, kun vahvistettu ajanvaraus, tapaaminen yms. lähestyy. Kalenterimerkinnät, liitetiedostot ja raportit voidaan tulostaa paperille tai tallentaa tiedostoon.

Joustava kassajärjestelmä

Kahvilan kassa ja NetBaron Aurinkopalvelu kassajärjestelmä crm

Kassa-Baron tuo mukaan perinteisen kassajärjestelmän ominaisuudet selainpohjaisesti. ​​​​​​​Kassatapahtumariviksi voidaan tuoda mikä tahansa laskutusjonossa oleva myyntitapahtuma ja käsitellä se kassatyyppisesti loppuun, esimerkiksi integroidun maksupäätteen avulla ja maksaa se pankkikorttitapahtumana. Reaaliaikainen kassavirtojen tarkastelu ja raportointi onnistuu, vaikka kassat olisivat eri toimipisteissä tai paikkakunnilla.

Kassa-Baron soveltuu liikkeiden ja kauppojen päivittäismyyntiin. Sovelluksen monipuoliset asetukset sekä työskentelyä nopeuttavat toiminteet helpottavat kassatyöskentelyä. Kassatapahtumista syntyvät reaaliaikaisesti myös kirjanpidon tositteet. Näin kirjanpito nopeutuu sekä muuttuu reaaliaikaiseksi ja samalla säästetään aikaa ja rahaa.

Kassa-Baron mahdollistaa perinteisen kassajärjestelmän ominaisuudet ajasta ja paikasta riippumatta. Itse luotavien pikamyyntipainikkeiden avulla nopeutetaan tuotteiden käsinpoimintaa huomattavasti etenkin, jos kassapäätteessä on kosketusnäyttö.

Kassa-Baron tukee monipistekäyttöä, jolloin kassapisteet voidaan nimetä ja numeroida pistekohtaisesti. Kassatapahtumia ja -raportteja voidaan tarkastella myös kassapistekohtaisesti.

Helppo laskutusohjelma

Lasku-Baronilla onnistuu niin sähköisten kuin paperilaskujenkin luominen helposti. Lasku kuittautuu maksetuksi automaattisesti pankkiyhteyden kautta viitenumerolla. Laskuja voidaan luoda käsin tai poimimalla laskutusjonosta syntyneistä tapahtumista muissa sovelluksissa, kuten projektin työajoista, myynneistä, ajopäiväkirjalta jne. Laskusta voidaan myös luoda hyvityslasku, maksumuistutukset ja korkolasku sekä siirtää tarvittaessa perintään.

Talous-Baron -kokonaisuuteen kuuluu lisäksi verkkolaskutus sekä laajemmin taloushallinnon ominaisuuksia.

Ota kumppaniksi kokonaisvaltainen NetBaron Aurinkopalvelu®

NetBaron Aurinkopalvelu® auttaa sinua tehostamaan myynnin ja markkinoinnin yhteydenottojen hallintaa sekä asiakasviestintää. Voit ohjata kotisivu- ja yhteydenottolomakkeiden yhteydenotot suoraan myynninohjausjärjestelmään. NetBaron Aurinkopalvelu® on paljon muutakin kuin pelkkä asiakkuudenhallinta-järjestelmä – yhden kirjauksen periaatteella automatisoit ja tehostat myynnin lisäksi myös liiketoimintasi toiminnanohjauksen sekä taloushallinnon.

Lue myös miksi yritykselle kannattaa hankkia toiminnanohjausjärjestelmä ja miten sähköinen ajopäiväkirja säästää rahaa yrittäjälle.

Varaa ilmainen tarvekartoitus joko etänä tai yrityksessäsi