Kontakti-Baron – asiakkuudenhallinta (CRM)
Hoida asiakkuudenhallinta monipuolisella Kontakti-Baronilla ja pidä asiakasyhteydet hallinnassa sähköisesti. Voit mm. lähettää teksti- tai sähköpostiviestejä ja tulostaa osoitetarroja.
Ominaisuuksia
- NetBaronin asiakkuudenhallinta on osa kokonaisvaltaista toiminnanohjausjärjestelmää.
- Soveltuu mm. myynnin, markkinoinnin ja viestinnän yhteydenottojen hallintaan
- Tiedot voivat olla henkilökohtaisia tai organisaation yhteisiä
- Jokainen yhteydenotto voi olla oma lokitiedostonsa
- Joukkosähköpostien ja -tekstiviestien lähetysmahdollisuus
- Postituksen tilamerkintä ja osoitetarratulostus
- Asiakasrekisteriin luonti ja päivitys
- Liitetiedostot kontaktikohtaisesti (tilaukset, tarjoukset yms.)
- Kontaktista voidaan luoda tarjous, myyntitilaus ja kalenterimerkintä