Asiakaskokemus – NetBaron®-sovellusperhe tilitoimiston käytössä

Keravalaisen tilitoimiston Ordent Oy:n toimistopäällikkö Jari Hautakangas kertoi Tilitoimistossa-lehden helmikuun numerossa yrityksen kokemuksista NetBaron®-sovellusperheen kanssa.

Kun Ordent Oy halusi tehostaa omaa toimintaansa ja keskittää asiakkaat yhteen ohjelmistoon, olivat tärkeimmät valintakriteerit työkalun helppokäyttöisyys ja tarvittavien tietojen yksinkertainen tarkastelu. Valinta osui NetBaroniin®, jota oltiin käytetty Ordentilla jo useamman vuoden ajan. Ordentin toimistopäällikkö Jari Hautakangas kertoo Tilitoimistossa-lehden haastattelussa valinnan taustoista.

Hautakangas antaa NetBaronille® kiitosta valmiiksi asti hiotusta tuotteesta sekä hyvästä asiakaspalvelusta. NetBaron® on Hautakankaan mielestä kilpailijoitaan helppokäyttöisempi, sillä sovellusperheen käyttöliittymät toimivat samalla tavalla ja ne on suunniteltu kirjanpitäjän työ huomioiden. Yhdeksi esimerkiksi Hautakangas mainitsee asiakkaan ostolaskun ja sen tiliöinnin tarkastelun samanaikaisesti NetBaronilla®.

Ordentin asiakasyritysten käyttämiin NetBaronin® ominaisuuksiin kuuluvat muun muassa laskutus/myyntireskontra, ostoreskontra, liikekirjanpito, pankkiyhteydet ja palkanlaskenta. NetBaron®-sovelluksista voidaan ottaa käyttöön juuri ne ominaisuudet, mitä asiakkaat tarvitsevat. Muita saatavilla olevia toimintoja ovat esimerkiksi työntekijöiden kellokortit, tuotannonohjaus ja varastokirjanpito.

Korona-aika on näkynyt joustavaa etätyöskentelyä tukevien sähköisten työkalujen kasvaneessa käytössä. Asiakkaiden keskittäminen yhteen helppokäyttöiseen ja nykyaikaiseen järjestelmään säästää työaikaa. Tilitoimistojen rooli on laajenemassa tositteiden ja kuittien käsittelystä talouden asiantuntijaorganisaatioksi. Näin ollen sähköisen järjestelmän kuten NetBaronin® tunteminen antaa mahdollisuuden tarjota asiakkaille enemmän palveluja.

Lue koko juttu täältä.