NetBaron® tilitoimistoille

Maksuton webinaari tiistaina 2.11. klo 9.00-10.30

Tervetuloa tutustumaan NetBaronin talous- ja palkkahallintoon.

Webinaarissa keskitymme NetBaronin käyttöön erityisesti tilitoimistojen näkökulmasta ja kirjanpidon hoitamiseen NetBaronissa aina reskontrista tilintarkastukseen asti.

Käymme läpi muun muassa seuraavia asioita:

  • käyttäjähallinta
  • työnohjausnäkymät
  • myyntireskontra
  • ostoreskontra
  • kirjanpito
  • tiliotekäsittely
  • oma-aloitteisten verojen, arvonlisäveron yhteenvetoilmoituksen ja yrityksen veroilmoituksen lähettäminen
  • tilinpäätös ja tase-erittely
  • kirjanpidon raportit
  • palkanlaskenta

Ilmoittaudu mukaan täältä.

Webinaari järjestetään GoToWebinar-sovelluksella tiistaina 2.11.2021 klo 9.00–10.30.
Kun olet ilmoittautunut webinaariin, saat liittymislinkin sähköpostiin ennen webinaarin alkua.

Tarvitset esittelyä varten tietokoneen ja internet-yhteyden sekä kaiuttimet tai kuulokkeet (headset).

Tervetuloa hyödyntämään vinkit sujuvaan työskentelyyn tilitoimistossa!

Oletko kiinnostunut NetBaronista?

Jos olet kiinnostunut ottamaan NetBaron-sovellusperheen tuotteita tilitoimistosi käyttöön, ota yhteyttä myyjiimme myynti@netbaron.fi tai soita meille numeroon 029 000 9015. Keskustelemme mielellämme kanssasi keinoista, joilla NetBaron voi tehostaa tilitoimistosi toiminnanohjausta.