Maksuton webinaari tiistaina 2.11. klo 9.00-10.30
Tervetuloa tutustumaan NetBaronin talous- ja palkkahallintoon.

Webinaarissa keskitymme NetBaronin käyttöön erityisesti tilitoimistojen näkökulmasta ja kirjanpidon hoitamiseen NetBaronissa aina reskontrista tilintarkastukseen asti.
Käymme läpi muun muassa seuraavia asioita:
- käyttäjähallinta
- työnohjausnäkymät
- myyntireskontra
- ostoreskontra
- kirjanpito
- tiliotekäsittely
- oma-aloitteisten verojen, arvonlisäveron yhteenvetoilmoituksen ja yrityksen veroilmoituksen lähettäminen
- tilinpäätös ja tase-erittely
- kirjanpidon raportit
- palkanlaskenta
Ilmoittaudu mukaan täältä.
Webinaari järjestetään GoToWebinar-sovelluksella tiistaina 2.11.2021 klo 9.00–10.30.
Kun olet ilmoittautunut webinaariin, saat liittymislinkin sähköpostiin ennen webinaarin alkua.
Tarvitset esittelyä varten tietokoneen ja internet-yhteyden sekä kaiuttimet tai kuulokkeet (headset).
Tervetuloa hyödyntämään vinkit sujuvaan työskentelyyn tilitoimistossa!
Oletko kiinnostunut NetBaronista?
Jos olet kiinnostunut ottamaan NetBaron-sovellusperheen tuotteita tilitoimistosi käyttöön, ota yhteyttä myyjiimme myynti@netbaron.fi tai soita meille numeroon 029 000 9015. Keskustelemme mielellämme kanssasi keinoista, joilla NetBaron voi tehostaa tilitoimistosi toiminnanohjausta.