Aamukahvit Jyväskylässä 11.11.2015

Tervetuloa Jykesin ja Netbaron Solutions Oy:n yhteistyössä järjestämään aamukahvitilaisuuteen

Tehokkuus on avainsana ja puheenaihe monella työpaikalla tänä päivänä. Siitä huolimatta moni yritys ja yrittäjä käyttää yhä aikaansa tilausten ja laskujen manuaaliseen läpikäymiseen paperilla ja toimittamiseen eteenpäin kirjanpitäjälle mapeissa tai sähköpostilla.

Nykyiset ohjelmistot tarjoavat yrityksille mahdollisuuden hoitaa koko myyntiprosessi, verkkokauppa, tuotannonohjaus, työaikakirjaukset, laskutus, reskontrat, pankkiliikenne ja kirjanpito sähköisesti muutamalla klikkauksella ilman lisätyötä samassa järjestelmässä ajasta ja paikasta riippumatta.

Kaikki tapahtumat liikkuvat järjestelmässä reaaliajassa myös pankkiliikenteen osalta ilman erillistä käsittelytyötä, eikä kirjanpitoa tarvitse enää pyörittää erillisessä kirjanpidon ohjelmistossa tai tehdä tapahtumia ruutupaperin ja laskimen avulla. Kirjaukset hoituvat samalla kertaa toiminnanohjausjärjestelmässä, kun tehdään tarjouksia, myynti- ja ostotilauksia sekä käsitellään myynti- ja ostolaskuja.

Tervetuloa kuulemaan talouden tehostamisesta!

Paikalla aamukahvilla talouden tehostamisesta kertomassa Netbaron Solutions Oy:n toimitusjohtaja Antti Leinonen sekä Finastor Oy:n toimitusjohtaja Seija Markkanen.

Ohjelma

8.00 Aamukahvit, pientä suolaista purtavaa
8.30 – 8.45 Jykes puheenvuoro,  Risto Kovala
8.45 -10.00 NetBaron puheenvuoro, Antti Leinonen
10.00-11.00 Finastor puheenvuoro, Seija Markkanen
11.00 – Kysymyksiä, yleistä keskustelua.

Aika ja paikka

ke 11.11.2015 klo 08.15 – 12.00

Keski-Suomi talo, kokoustila Koppelo, Sepänkatu 4, 40100 Jyväskylä

Sisäänkäynti ovesta A1. Paikoitusluvan vieraspaikalle saa paikan päältä.

kartta »

Ilmoittautuminen

6.11.2015 mennessä linkin kautta:  http://digiumenterprise.com/answer/

Lisätietoja: Risto Kovala, risto.kovala@jykes.fi, puh 050 365 0012.