Huolto-Baron

03/03/2015

Huolto-Baron – tehoa työnohjaukseen ja asiakaspalveluun

Ohjaa ja laskuta huoltoja missä ja milloin vain. Huolto-Baron soveltuu kaikenkokoisille elektroniikan, tietokoneiden, mekaniikan ja teollisuuden laitehuoltoa ja korjaustoimintaa tekeville yrityksille ja maahantuojille.

 

Huolto-BaronTilaa-testitunnukset

Sovelluskokonaisuus mahdollistaa korjauskeskuksessa ja asiakkaan luona tapahtuvan huollonohjauksen. Huollonohjausjärjestelmän avulla voidaan seurata ja hallita reaaliaikaisesti mm. huoltotyön sisältöä, asiakastietoja, työaikoja, käytettyjä varaosia, vaihtolaitteita, mittarilukemia, takuita ja vikakoodeja.

Sovellus mahdollistaa töiden aikatauluttamisen työntekijöille ja toistuvat huoltotyöt voidaan ohjelmoida avautumaan automaattisesti työjonoon. Sarjanumeroseuranta ja huoltohistoria helpottavat sovellusperheen kautta myytyjen ja huollettujen laitteiden etsintää ja tarkastelua myöhemmin. Monipuoliset hakuehdot, etsi-toiminnot ja raportit tekevät huoltotöiden käsittelystä sekä seurannasta vaivatonta ja tehokasta.

Varmistu, että kaikki varaosat ja työtunnit laskutetaan

Laskutettava työaika ja varaosat voidaan kirjata sovellukseen heti asiakkaan luona, jolloin ne ovat valmiina laskutusjonossa ja tulevat varmasti laskutetuiksi. Huoltotyöt laskutetaan siirtämällä ne automaattisesti tai manuaalisesti laskutusjonoon. Samasta työstä voidaan tehdä useampi lasku esim. jakamalla työ takuupäämiehen ja loppuasiakkaan kesken. Eri huoltotöitä voidaan myös kerätä samalle laskulle koontilaskuksi. Laskutusjonoon siirtyneet työt on mahdollista laskuttaa ”nappia painamalla”, jolloin uudelleenkirjauksia ja inhimillisiä virheitä ei pääse syntymään.

Säästä aikaa ja anna asiakkaan avata huoltotyö puolestasi

Maksullisena lisäominaisuutena kotisivuillenne voidaan rakentaa extranet-tyyppinen työn avaus- ja huollonseurantajärjestelmä, jolloin asiakas voi itsenäisesti suorittaa huoltotöiden avaamisen ja seurata työn edistymistä. Tämän extranet-järjestelmän voi toteuttaa myös ulkopuolinen ohjelmistotaho Web Services -rajapintaa hyödyntäen.

Pääominaisuudet
  • asiakasrekisteri
  • tuoterekisteri ja varaosakulutus
  • huoltotyön syöttökentät
    • numerosarjalaskurit
    • vikakuvaus
    • sisäinen työseloste
    • työseloste asiakkaalle
    • tuoteryhmäkohtaiset vikakoodit
    • kiireellisyysluokat ja hälytysrajat
    • sarjanumeroseuranta (max 3 numeroa)
    • huoltohistoria
    • käytetty työaika
    • laskutettava työaika
    • laskutus mittarilukemista
    • liitetiedostot
    • 20 kpl ohjelmoitavia varakenttiä
  • päämiestakuu, normaali, korjaamotakuu ja vaihtovarasto
  • valmiin huoltotyön siirto laskutukseen
  • ohjelmoitavat näytettävät, vaadittavat ja varoittavat kentät
  • töiden etsintänäkymä hakukriteereillä
  • työnohjaus ja -käsittely
  • muokattavat tulostuspohjat ja -raportit
  • viivakooditarrojen tulostus ja tuki viivakoodinlukijalle
  • etäkäyttömahdollisuus minikannettavalla tai PDA-laitteilla asiakkaan luona
Lisäominaisuudet
  • sähköpostit ja tekstiviestit suoraan huoltoliittymästä
  • työn avaaminen kotisivuilta tai huoltoportaalista
  • töiden ohjaaminen ja kuittaukset tekstiviestein
  • ajopäiväkirja, kalenterimerkinnät ja rahtikirja
  • usein toistuvat työt jonoon automaattisesti
  • erikoisraportointiprofiilit mm. päämiehille ja takuuraportointiin

Lisäominaisuutena voidaan valita työnavaus kotisivulomakejärjestelmällä, jolloin töiden avaamisen voi suorittaa joko kumppani tai asiakas itsenäisesti. Pakkauksen mukaan liitettävien lähetyslistojen tulostaminen on mahdollista samalla kun työtilaus esiavataan työjonoon.

lataa-esite