03/03/2015

Kontakti-Baron

Kontakti-Baron – asiakkuudenhallinta (CRM)

Hoida asiakkuudenhallinta monipuolisella Kontakti-Baronilla ja pidä asiakasyhteydet hallinnassa sähköisesti. Voit mm. lähettää teksti- tai sähköpostiviestejä ja tulostaa osoitetarroja.

Ominaisuuksia
  • NetBaronin asiakkuudenhallinta on osa kokonaisvaltaista toiminnanohjausjärjestelmää.
  • Soveltuu mm. myynnin, markkinoinnin ja viestinnän yhteydenottojen hallintaan
  • Tiedot voivat olla henkilökohtaisia tai organisaation yhteisiä
  • Jokainen yhteydenotto voi olla oma lokitiedostonsa
  • Joukkosähköpostien ja -tekstiviestien lähetysmahdollisuus
  • Postituksen tilamerkintä ja osoitetarratulostus
  • Asiakasrekisteriin luonti ja päivitys
  • Liitetiedostot kontaktikohtaisesti (tilaukset, tarjoukset yms.)
  •  Kontaktista voidaan luoda tarjous, myyntitilaus ja kalenterimerkintä

Tilaa testitunnukset